لوازم خانگیآشپزخانهلوازم خانگی برقی

راهنمای خرید چای ساز میگل مدل GTS 220

Rate this post

در مقاله راهنمای خرید چای ساز میگل مدل GTS 220 از بخراینو به بررسی چای ساز میگل مدل GTS 220 می پردازیم .

چرا چایی ساز برقی بخریم ؟

این دستگاه با نیروی محرک برق کار می کند از این نوع چای ساز می توان به برای دم کردن انواع چایی ها و دمنوش ها استفاده کرد . همچنین راحتی و کیفیت کار دستگاه نسبت به روش های قدیمی و صرفه جویی در مصرف انرژی دلیل انتخاب این دستگاه برای معرفی است ؛ ویژگی های جالب و کاربردی نسبت به سایر چای ساز هاست . برخی از این ویژگی ها عبارت اند از :

  • سیستم دم کن خودکار : این سیستم به صورت خودکار دمای مناسب برای دم کردن چای و دمنوش های مختلف را انتخاب می کند. این سیستم برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد نوشیدنی است .
  • قابلیت نگهداری نوشیدنی گرم : این برنامه برای زمانی است که نوشیدنی شما دم شده و شما می خواهید آنرا گرم نگه دارید تا بتوانید بعد از مدتی از دم شدن چای باز چای گرم بنوشید .
  • دارای ترموستات استریکس : این قطعه در چای ساز نقش کنترل کردن دما را دارد و دستگاه هایی که از این قطعه برخوردار هستند از ویژگی حفظ دما برخوردار هستند .

چرا از برند میگل چای ساز بخریم ؟

این برند ایرانی با کیفیت اصالت خود را در این صنعت نمایش داده است زیرا که این محصول دارای ضمانت نامه است که شما می توانید به نمایندگی های آن در سراسر کشور مراجعه نمایید؛ همچنین شما می توانید از طریق لینک زیر محصول را از دیجی کالا با 60 ماه گارانتی خریداری نمایید .

  • این برند از تنوع بسیار جذاب و بالایی برخورداراست که می توانید مطابق سلیقه خود خریداری نمایید.
  • این برند تولید کشورمان است پس تشخیص و خرید جنس اصل در بازار ها به راحتی امکان پذیر است.
  • با خرید از این برند ایرانی موجب حمایت از اجناس ملی می شوید .

چرا چای ساز میگل مدل GTS 220 بخریم ؟

این چای ساز به دلیل رضایت بسیار بالا خریداران پیشنهاد می شود زیرا که کار با آن بسیار ساده و شست و  شوی آن راحت است . ظرفیت قوری محصول 800 و ظرفیت کتری 1700 میلی لیتر است که جنس هر دو شیشه ای است . وزن محصول 1.6 کیلوگرم است . این محصول در ابعاد 430. 220. 240 سانتی متر تولید شده است . جنس المنت دستگاه از استیل ضد زنگ است. این محصول دارای نمایشگر آب کتری است و شما را از مقدار آب داخل کتری مطلع می سازد .

فیلتر تفاله گیر چای :

  • این قطعه مانند صافی عمل می کند ، و چایی یکدست و بدون تفاله به شما تحویل می دهد . این قطعه باید مدام شسته و تمیز شود تا از کثیفی و گرفتگی جلوگیری شود . برای شستشوی این قطعه می توانید از آب جاری و یا مایع ظرفشویی استفاده کنید . جنس این تفاله گیر استیل ضد زنگ است .

چای ساز میگل مدل GTS 220d

لینک خرید چای ساز میگل مدل GTS 220

معایب چای ساز میگل مدل GTS 220 چیست ؟

این محصول اکثر استاندار های یک چای ساز ها را رعایت کرده اما طبق نظر خریداران 700 میلی لیتر برای حجم قوری مناسب نیست پس ظرفیت پایین قوری یک عیب به شمار می رود ؛ همچنین حجم دستگاه برای بعضی از کاربران ناخوشایند بوده است ، پس لطفا قبل از خرید به حجم دستگاه توجه کنید .

چای ساز میگل مدل GTS 220

محدوده ظرفیت قوری ۰.۷ تا ۱.۰ لیتر

حدوده ظرفیت کتری : ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر

لینک خرید چای ساز میگل مدل GTS220

 

نتیجه گیری : در این مقاله برند میگل را به شما معرفی کردیم و مزایا و معایب چای ساز میگل مدل (GTS 220) را بررسی کردیم . شما می توانید از طریق لینک خرید قیمت محصول را چک کرده و یا محصول را خریداری نمایید .

شما می توانید وسایل خود را با راهنمایی ما در سایت بخر اینو خریداری نمایید و نظرات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا