دیجیتالسلامت و زیبایی

بررسی فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80

Rate this post

در این مقاله از بخراینو به بررسی فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80 می پردازیم . کیف ضد ضربه فشارسنج

فشار سنج چه اهمیتی دارد ؟

فشار خون یکی از این موارد است که اگر به آن توجه نکنید پیامد هایی در پیش دارد ، پیشنهاد ما به شما برای جلوگیری از فشارخون بالا فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80 است ؛ تنظیم فشار خون اغلب با تغییرات در شیوه زندگی، تغییرات در رژیم غذایی، و در صورت لزوم، استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک انجام می‌شود.  پیامد های فشارخون آن عبارت اند از :

  •  بیماری های قلبی و عروقی : افزایش فشار خون ممکن است باعث آسیب به دیواره‌های عروق شود و منجر به بروز بیماری‌های قلبی و عروقی شود، از جمله آترواسکلروز ( انسداد عروق ) و افتراق عروق.
  • خطر سکته قلبی و سکته مغزی : افزایش فشار خون می‌تواند خطر ابتلا به سکته قلبی و سکته مغزی را افزایش دهد. تضعیف عروق و افزایش فشار خون می‌تواند باعث ترشح چربی و تشکیل لخته‌های خون شود که به سکته منجر می‌شوند .
  • در خطر انداختن سلامت کلیه : افزایش فشار خون ممکن است به کلیه‌ها صدمه بزند و منجر به بروز مشکلات کلیوی شود .

تنظیم فشار خون یکی از جوانب مهم حفظ سلامت قلب و عروق است. فشار خون نشان‌دهنده نیرویی است که خون بر روی دیواره‌های عروق و قلب وارد می‌کند . اگر شخصی به سلامت شخصی خود اهمیت ندهد و مرتب از وضعیت سلامت بدن خود مطلع نباشد ممکن است ناگهان شاهد بیماری های گوناگونی در بدن خود باشید .

فشارسنج یا فشارمتر ابزاری بسیار کاربردی برای اطلاع از فشار خون برای افرادی است که توانایی رفت و آمد مداوم به مراجع درمانی و چکاپ را ندارند .

مزایای فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80 چیست ؟

  • نمایش دیجیتال : فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80 دارای نمایشگر دیجیتال بلاکت دار که اعداد را بسیار خوانا نمایش می دهد .
  • حافظه : بسیاری از فشارسنجهای دیجیتال دارای حافظه هستند که به شما امکان ذخیره و مقایسه نتایج اندازه‌گیری‌های گذشته را می‌دهد.
  • نرخ ضربان قلب : قابلیت اندازه‌گیری نرخ ضربان قلب یا تشخیص آریتیمی که نامنظمی های ضربان قلب را شناسایی می کند .
  • طراحی و ساختار : وزن 400 گرمی و ابعاد 50.95.125 میلی متری فشارسنج نیز بسیار راحت و کاربردی است.

جهت خرید فشار سنج دیجیتال فوکسی مدل U80 کلیک کنید

اقلامی هست که هراه با محصول ارسال می شود شامل : چهار عدد باطری ، دفترچه راهنما، آداپتور و کیف ضد ضربه می شود که از اجزای ریز محصول به خوبی محافظت می کند .

کیف ضد ضربه فشارسنج

چگونه از محصول استفاده کنیم ؟

این دستگاه بر خلاف مدل های قدیمی نیازی به سوزن ندارد و به راحت با باز و بسته کردن چسب دستگاه (کاف) فشار خون و ضربان قلب را چک کنید ؛ روش گام به گام استفاده از محصول :

  1. در مرحله ی اول فرد باید پنج دقیقه به پشت دراز بکشد تا در بدنش تعادل ایجاد شود سپس چسب کاف را روی بازوی چپ و همتراز با قلب نه پایین تر و نه بالاتر ببندیم .
  2. آستین فرد باید آزاد باشد تا فرد فشاری از جانب لباس احساس نکند .
  3. حتما چک کنید که شلنگ فشار سنج حتما در وسط بازو قرار بگیرد .
  4. دست خود را ثابت نگه داشته یا روی تکیه گاهی قرار بدهید .
  5. دکمه شروع یا استارت روی ذستگاه را فشار بدهید .
  6. دکمه استارت یا روشن شدن دستگاه فشارسنج را بزنید .
  7. برای چند لحظه اعداد نمایشگر دیجیتال باید صفر را نشان بدهند که نشانه ی آمادگی دستگاه برای شروع به کار است .
  8. سپس دستگاه شروع به کار می کند در این مدت بی تحرک بمانید تا اندازه گیری تمام شود .

نمایشگر دیجیتال فشارسنج

پس از اتمام اندازه گیری فشار خون صدای بوق شنیده می شود سپس می توانید جزئیات را مشاهده کنید .شما می توانید فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80 را از لینک زیر خریداری نمایید .لینک خرید محصول

جهت خرید فشار سنج دیجیتال فوکسی مدل U80 کلیک کنید

بعد از گرفتن فشار خون توسط فشارسنج دیجیتال چه کنیم؟

تصمیم گرفتیم تا در مقاله ی بررسی فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80 پس از گرفتن فشار خون با استفاده از فشارسنج دیجیتال، مراقبه و اقدامات بعدی می‌تواند به سلامت شما کمک کند. در ادامه توصیه می‌شود:

  1. ثبت نتایج : نتایج فشار خون را در یک دفتر یا برنامه ثبت کنید. این به شما کمک می‌کند تا تغییرات روزانه یا هفتگی را نظارت کنید و به پزشک خود اطلاعات دقیق‌تری ارائه دهید.
  2. بررسی مقادیر معمول : مقادیر فشار خون معمولی در بازه 120/80 میلیمتر جیوه برای فشار خون نرمال تلقی می‌شود. اگر نتایج شما خارج از این بازه باشد، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.
  3. تحلیل علت افزایش یا کاهش فشار : اگر فشار خون شما بیشتر یا کمتر از معمول است، بررسی کنید که آیا عواملی مثل استراحت کافی، تغذیه، فعالیت ورزشی، استرس یا مصرف مواد مخدر تاثیر دارند ؟
  4. مشاوره با پزشک : در صورتی که مقادیر فشار خون شما نرمال نیستند، با پزشک خود تماس بگیرید. او ممکن است نیاز به انجام تست‌های بیشتر داشته باشد یا برنامه درمانی خاصی را برای شما تعیین کند.
  5. پیگیری درمان : اگر پزشک شما دارویی برای کنترل فشار خون تجویز کرده است، مطمئن شوید که داروها را به صورت منظم و به تعیین شده توسط پزشک مصرف کنید.
  6. تغییرات در سبک زندگی: اگر فشار خون شما به دلیل عوامل زندگی نامناسب افزایش یافته است، تغییر در سبک زندگی مثل تغییرات در رژیم غذایی، افزایش فعالیت ورزشی، مدیریت استرس و کاهش مصرف نمک می‌تواند کمک کند .

همیشه بهتر است توصیه‌ها و دستورات پزشک خود را دنبال کنید و در مورد هر تغییری در وضعیت خود با او مشورت کنید .

گرفتن فشار خون برای چه سنینی مجاز است ؟

گرفتن فشار خون به عنوان یک ابزار مهم در ارزیابی سلامت قلب و عروق، معمولاً از سنین بزرگ‌تر شروع می‌شود .

پیشنهاد می‌شود که افراد از سن 18 سال به بالا با فاصله‌های مناسب فشار خون خود را اندازه‌گیری کنند .

در برخی موارد ، پزشکان ممکن است از سنین کمتر هم به دلیل شرایط خاص، تاریخچه خانوادگی یا علائم خاص ، تست فشار خون در افراد جوان‌تر را توصیه کنند .

به طور کلی، برای افرادی که تا 35 ساله هستند و بدون علائم یا فاکتورهای خطر اضافی، تست فشار خون به صورت دوره‌ای ممکن است لازم نباشد.

اما با گذشت زمان و با توجه به عوامل خطر مانند چاقی، دیابت، تاریخچه خانوادگی بیماری قلبی، سیگار کشیدن و فاکتورهای دیگر، پزشک ممکن است تست فشار خون را از سنین کمترتر توصیه کند .قابلیت سخنگو فشارسنج دیجیتال

هر چند که توصیه‌ها می‌تواند بر اساس شرایط فردی متغیر باشند، اما به طور کلی، اگر شخص سن 18 سال به بالا را دارد، بهتر است با پزشک خود در مورد فرکانس مناسب اندازه‌گیری فشار خون و هر گونه نیاز به مانیتورینگ مداوم صحبت کنید.

نمایشگر دیجیتال فشارسنج

فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80

وزن ۴۰۰ گرم

ابعاد : ۱۲.۵x ۹.۵ x۵ سانتی‌متر

قابلیت‌ ها : قابلیت تشخیص آریتمی


جهت خرید کلیک کنید

نتیجه گیری : در این مقاله به بررسی فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80 پرداختیم .

شما می توانید وسایل خود را با راهنمایی ما در سایت بخر اینو خریداری نمایید و نظرات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا