دیجیتاللوازم جانبی دیجیتال

بررسی هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

Rate this post

در این مقاله در وب سایت بخر اینو می خواهیم به بررسی هندزفری بلوتوثی بسیار محبوب و مقرون به صرفه هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS بپردازیم.

این محصول پس از عرضه هدفون بلوتوثی qcy T 5 روانه بازار شد. برند تولید کننده این هندزفری یک شرکت چینی است که سعی دارد هندزفری های qcy را با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه تر از رقبا عرضه کند و در این کار تا به امروز بسیار موفق بوده است.

هندزفری های کیو سی وای با توجه به قیمت پایین که دارد نسبت به سایر شرکت های تولید کننده هندزفری بلوتوثی کیفیت و قابلیت ها مناسب دارد.

بررسی هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

محصولات QCY کیفیت مناسب و قیمت کمی دارند و در هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS این مورد به خوبی رعایت شده است.

ویژگی های هدفون بلوتوثی T13 عبارتند از:

  • باتری قوی که می توانید با آن 8 ساعت پیوسته موسیقی گوش کنید.
  • مقاوم در برابر عرق و رطوبت
  • کابل شارژ Type-C
  • 3 سری در سایز های مختلف از جنس سیلیکون
  •  پوشش ضد آب IPX۵
  • قابلیت حذف نویز در هنگام مکالمه

حالا که برخی از مشخصات هندزفری QCY T13 را می‌دانیم، در ادامه عملکرد بخش‌های مختلف آن را بررسی می‌کنیم.

بررسی هدفون کیو سی وای t13 از نظر طراحی و ماندگاری شارژ

طراحی هدفون QCY T 13 ساده و کاربر پسند است. نسبت به قیمت طراحی مناسب شیکی دارد.

این ایرپادها کاملا سفید رنگ هستند و پایه کوچکی دارند. قسمت بیضی شکل این هندزفری به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد و برای گوش‌هایی با اندازه متوسط مناسب است.

برای ورزش و دویدن این هدفون بلوتوثی بسیار کاربردی است و اصلا متوجه آن نمی شوید.

باتری T13 ماندگاری زیادی دارد و با یک بار شارژ می‌توان تا 8 ساعت از آن استفاده کرد. چنین ویژگی برای محصولی با این قیمت قابل توجه است .

محفظه شارژ هدفون T13 می تواند 3 بار به طور کامل هدفون T13 را شارژ کند و با 10 دقیقه شارژ شدن هدفون می توانید تا 2 ساعت شارژدهی داشته باشید.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

کنترل‌ های هدفون کیو سی وای t13

کنترل های لمسی هدفون کیو سی وای t 13 بسیار نسبت به لمس حساسیت مناسبی دارد و کار کردن با کنترل های لمسی آن بسیار راحت است.

  • دو ضربه به ایرباد چپ (L) یا راست (R) برای پخش/توقف موزیک
  • نگه داشتن انگشت روی ایرباد راست (R) برای رد کردن موزیک در حال پخش
  •  نگه داشتن انگشت روی ایرباد چپ (L) برای برگشتن به موزیک قبلی
  •  سه بار ضربه زدن به ایرباد راست (R) برای فعال/غیرفعال کردن حالت گیمینگ کم تاخیر
  •  سه بار ضربه زدن به ایرباد چپ (L) برای فعال‌سازی دستیار صوتی

کیفیت تماس هدفون کیو سی وای t13

هدفون کیو سی وای t13 برای مکالمه بسیار مناسب است، میکروفون های با کیفیتی که در این هدفون قرار گرفته است صدای شما را واضح و شفاف می رساند و می توانید در هر موقعیت با هر نویز و صدایی مکالمه خوبی را داشته باشید بخاطر اینکه هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS نویز ها و صدا های اطراف شما را به طور کامل کاهش می دهد.

برای اینکه بتوانید تاخیر صدا را کاهش دهید در این هدفون قابلیت گیمینگ مود قرار گرفته است که تاخیر صدا را به حداقل ممکن می رساند، بازی کردن و تماشای فیلم با این هدفون تجربه لذت بخشی خواهد بود.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل t13 tws

کیفیت صدای هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

هندزفری QCY T13 نسبت به سایر ایرفون‌های وایرلس ارزان قیمت، تجربه‌ی صوتی بهتری را ارائه می‌دهد. این هندزفری قابلیت ایجاد حس حضور در موزیک را به شما می‌دهد، و وکال‌ها به صورت مستقیم در جلوی شما قرار دارند، همچنین جزئیات و صداهای ابزارهای مختلف در اطراف شما قابل حس شدن هستند. به عنوان مثال، در قطعات کلاسیک، احساس می‌شود که صدای ویولن از مسافتی دور در اطراف شما نواخته می‌شود و در آهنگ‌های راک، صدای درام از چپ به راست تغییر می‌کند.

با استفاده از این هندزفری، به راحتی می‌توانید لایه‌های مختلف موزیک را از هم تفکیک کرده و موقعیت ادوات موسیقی را تشخیص دهید. شنیدن صدای با کیفیت بالا از یک ضبط موزیک بلوز یا جاز، حس حضور در محیط یک کافه یا گوش دادن به اجرای زنده را در شما ایجاد می‌کند. این دستاورد در ایربادهای با این قیمت، مورد توجه قرار می‌گیرد. خوشبختانه، QCY T13 از نظر ویژگی‌ها و خصوصیات ابتدایی هیچ کاستی ندارد.

این ایرباد، فرکانس‌های پایین‌تر را تقویت کرده و این اقدام باعث می‌شود صدا گرم و دلنشین‌تر باشد. باس در سطح متوسط بیشترین تقویت را دارد و عملکرد قوی آن باعث می‌شود که سبک‌های موسیقی مدرن مانند دنس، پاپ و موزیک الکتریک، با صدای باس قوی‌تری اجرا شوند. این هندزفری با ضربه‌های قوی و عمیق، به موزیک انرژی می‌بخشد.

صداهای زیرک و دقیق ادوات موسیقی به‌صورت جداگانه شنیده می‌شوند و اوج‌ها و صداهای میانی زیرتر تحت کنترل هستند. در مقایسه با برخی از مدل‌های دیگر QCY، اوج‌ها زودتر کاهش می‌یابند و هرگز به حالت زننده و شدید نمی‌رسند. عموماً صداهای شدید مثل کف زدن و سنج گوش شما را اذیت نمی‌کنند.

با توجه به اینکه این گوشی‌ها صداهای وکال و تن‌های بم را به خوبی فوروارد می‌کنند، فضای کمتری برای صداهای میانی باقی می‌ماند. صدای گیتار و پیانو، به نحو طبیعی و واضح نیستند و وکال‌های مردانه بم، کمی پس‌رفته هستند. صداهای میانی هم گرم‌تر و گوش‌نوازتر شنیده می‌شوند.

کلیتاً، هندزفری QCY T13 با تلفیق صداهای گرم و پرانرژی و استیج چشمگیر، عملکردی کاملاً رضایت‌بخش و مطلوب در این رده قیمت ارائه می‌دهد.

مشاهده قیمت و خرید هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS پرداختیم و به ویژگی های امکانات آن اشاره کردیم، کیفیت صدا و کیفیت مکالمه این هدفون بلوتوثی را بررسی کردیم و به معایب و مزایا آن پرداختیم.

اگر علاقه مند به هدفون های با سیم هستید، هدفون کیو کی زد مدل AK6 هدفونی با کیفیت و مناسب است که مطلب بررسی این محصول در وب سایت بخر اینو منتشر شده است میتوانید از لینک زیر از مطلب بازدید فرمایید.

بررسی هدفون کیو کی زد مدل AK6 | مزایا و معایب

در مجموع می توان گفت هدفون بلوتوثی کیو سی وای T13 با توجه به قیمت اقتصادی که دارد کیفیت مطلوبی دارد و گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی : ۸ ساعت
  • مقاوم در برابر رطوبت و عرق
  • قابلیت حذف نویز مکالمه
  • بلوتوث نسخه 5.1


مشاهده قیمت و خرید محصول


مشاهده و خرید هندزفری های برند QCY

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا