دیجیتال

راهنمای خرید هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i

Rate this post

در این مقاله از بخراینو به نقد و بررسی هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i  می پردازیم.

برند انکر یک شرکت فناوری از کشور چین است که در توسعه، طراحی و فروش لوازم الکترونیکی جزء شرکت های پیشگام در زمینه های مختلف است و اسم این برند معمولا با کیفیت بالا و عمر مفید شنیده می شود .

کیفیت ساخت و طراحی ظاهری هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i

در ساخت بدنه ی این هدفون از پلاستیک مات استفاده شده است و هیچ گونه آسیبی یا لکه ای به بدنه اش صدمه ای نمی زند. به همراه هدفون یک کیف کوچک و کاربردی طراحی شده است این کیف یک حلقه ی کنفی برای آویزان کردن به کیف دستی به منظور حمل ونقل ساده تر دارد. زمانی که این محصول را در دست می گیرید متوجه کیفیت بالا و جنس خوب محصول می شوید.

قسمت بالایی بدنه مخصوص درگاه شارژ Type-C طراحی شده است و در بخش پایینی چراغ LED قرار گرفته که میزان شارژ باتری را نمایش می دهد. بادزها روکش های سیلیکونی هستند که روی بلندگو قرار می گیرند و از لیز خوردن یا افتادن از گوش جلوگیری می کند تا حد لازم مانع صداهای مزاحم اطراف می شود. این سری ها در سایز های مختلف دو جفت در بسته قرار دارد تا اگر برای گوش شما کوچک یا بزرگ بود آن را تعویض کنید و از کیفیت بهتر استفاده کنید.

راهنمای خرید هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i

این هدفون بی سیم با استفاده از استاندارد IPX5 به ساخت محصولی با کیفیت دست یافته است؛ استاندارد های IPX5 شامل عمر مفید و طولانی مقامت در برابر جریان کوچک و رطوبت می شود. از جمله فناوری های این سیستم می توان به Bass-Up EQ و 22 EQ، بره مندی از دو میکروفون برای ارائه بهتر کیفیت تماس و کار هاای روزمره و قابلیت شارژ سریع : با ده دقیقه شارژ دو ساعت استفاده ی کاربر.

جهت خرید هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i کلیک کنید.

اتصالات و محدوده ی مکانی هدفون بلوتوثی R50i

اگر می خواهید برای بار اول به هدفون خود متصل شوید هدفون را روشن کرده و بلوتوث دستگاه مقابل را هم روشن کنید، سپس روی نام هدفون در جواب اسکن ها کلیک کنید صدایی به معنی اتصال بادز ها پخش می شود. برای دفعات بعدی به صورت اتوماتیک متصل می شود. بلوتوث پیش فرض این هدفون نسخه ی 5.3 برای اتصال به موبایل های مبتنی بر اندروید و iOS تا ده متر بدون قطعی صدا ساپورت می کند.

صفحه لمسی : برای کنترل بهتر روی صدای در حال پخش روی بادز کنترلر های لمسی کوچکی قرار داده اند. زمانی که هنزفری خاموش است و می خواهید از آن استفاده کنید اول هنزفری ها را از باکس خارج کنید سپس انگشتتان را سه ثانیه روی ساقه ی بادز نگاه دارید تا حالت بلوتوث روشن شود .

از حالت لمسی استفاده های بسیار کاربردی می توان داشت هنگام پخش موسیقی در بادز با دوبار کلیک روی هنزفری گوش سمت راست پخش را متوقف یا مجددا پخش کنید. هنگام تماس ورودی می توانید با دو بار کلیک روی هر کدام از بادز ها تماس را پاسخ دهید. برای رد تماس می توانید هر کدام از بادز ها را دو ثانیه نگه دارید. برای رفتن به گزینه موزیک بعدی با انگشتتان بادز سمت راست را دو ثانیه نگه دارید و برای موزیک قبلی به ترتیب بادز چپ را نگه دارید.

راهنمای خرید هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i

کیفیت صدای هدفون بلوتوثی R50i هنگام پخش

مقایسه و بررسی کیفیت هدفون ها معمولا معیار های مختلفی دارد؛ کیفیت صدا هنگام پخش و پاسخگویی به تماس ها، جلوگیری از صدا های اطراف و پخش متداول صدا چند نمونه از این معیار ها هستند. وارد نشدن امواج صوتی اطراف به گوش یکی از ملاک های مهم است زیرا هنگام پخش یا تماس باید حواس شنیداری شما را متمرکز کند. هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i این تضمین را به شما می دهد که شما رضایت کامل را از خریداری محصول داشته باشید.

جهت خرید هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i کلیک کنید.

کیفیت باتری و نگهداری شارژ هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i

امروزه اکثر کالاهای دیجیتال قابلیت متصل شدن به بلوتوث را دارند که یعنی به باطری های سیار نیازمند هستند؛ هر چه کیفیت کالا ها افزایش پیدا کند نیازشان به انرژی هم بیشتر می شود، پس نیازمند به باطری هایی با کیفیت بالا هستند که بتواند ملاک هایی مانند نگهداری شارژ و عمر مفید باتری رعایت کند.

طبق ادعای برند انکر هدفون بلوتوثی R50i می تواند با کیس شارژ 30اعت شارژدهی داشته باشد و هر جفت از بادز ها هنگام استفاده تا 10 ساعت شارژدهی دارند. هدفون بلوتوثی R50i از فناوری شارژسریع پشتیبانی می کند. در کل می توان گفت که این محصول از نظر نگهداری شارژ بسیار قوی عمل می کند.

مزایا و معایب هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i چیست؟

با توجه به نظر کاربران این محصول بسیار تحسین شده اما از نظر فنی باید گفت که در طراحی این محصول از فناوری ANC استفاده نشده و ممکن است در محیط های شلوغ افت کیفیت داشته باشد، اما با توجه به نظر کاربران بسیار عالی عمل کرده است.

از مزایای این محصول می توان به مقاومت مقابل گرد و غبار IPX5 و درایو 10 میلی متری و پایه ی قوی اشاره کرد.

راهنمای خرید هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i

گواهی ضد آب هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i

هنزفری بلوتوثی R50i گواهی ضد آب IPX5 را دریافت کرده که می توان گفت هنزفری در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است یعنی از انواع بیماری های عفونی مانند قارچ جلوگیری می کند. همچنین این قابلیت به کاربران اجازه ی استفاده در زیر باران یا هنگام ورزش می دهد.

نکته: منظور از ضد آب بادز های محصول است و باکس هنزفری ضد آب نیست و باید دور از رطوبت نگداری شود.

جهت خرید هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i کلیک کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله از بخراینو به نقد و بررسی هدفون بلوتوثی انکر مدل R50i پرداختیم.

شما می توانید نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید، کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا