دیجیتال

راهنمای خرید کنسول ساپ گیم باکس مدل plus 400

Rate this post

در مقاله ی راهنمای خرید کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل plus 400 از وبسایت بخراینو به نقد و بررسی کنسول بازی ساپ گیم باکس مدل plus 400 می پردازیم .

بازی های نوستالژی قدیمی به دلیلی کارایی کم از دسترس عموم خارج شدند ولی این Sup Game برای افرادی که با این بازی ها خاطره دارند طراحی شده است .

این محصول سرگرمی بسیار مناسبی برای شما و فرزندان شماست ، چون عوارض بسیار کمی نسبت به سایر دستگاه های دیجیتال دارد .

تفاوت Sup Game و Atari چیست ؟

Atari یک کنسول بازی است که به یک بازی ختم می شود اما Sup Game نزدیک به 400 بازی قدیمی مانند : رمبو ، ماریو ، قارچ خور و بازی های خاطره انگیز دیگر دارد.

مزیت Sup Game نسبت به موبایل چیست ؟

اکثر کاربران کیفیت کنسول بازی را با موبایل خود مقایسه می کنند در صورتی که استفاده از موبایل برای کودکان بسیار مضر است و موجب تضعیف بینایی ، آرتروز در نواحی مچ دست و انگشتان می شود ؛ در صورتی که وزن Sup Game هشتاد گرم است و به راحتی می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید کنسول ساپ گیم باکس مدل plus 400

درباره ی بدنه ی Sup Game بیشتر بدانید .

دستگاه به دلیل محیط نوستالژی بدنه و ظاهری کاملا ساده دارد و روی ظاهر و جذابیت آن زیاد کار نشده است که می توان این مورد را یک عیب در نظر گرفت .

بدنه‌ی دستگاه ظاهری ساده دارد و می‌توان گفت روی زیبایی و جذابیت آن زیاد کار نشده. چهار دکمه‌ی انتخاب جهت حین بازی، چهار دکمه‌ی انتخاب گزینه‌های بازی‌ها، دکمه‌های استارت و انتخاب (Select) در پایین و دکمه‌ی شروع مجدد در بالا نزدیک به صفحه‌نمایش دکمه‌هایی هستند که در قسمت رویی دستگاه قرار گرفته‌اند.

امکان کم و زیادکردن صدا از طریق دکمه‌ی مخصوص ولوم در کناره‌ی بدنه وجود دارد و دکمه‌ی خاموش و روشن‌کردن دستگاه هم در قسمت زیرین آن در نظر گرفته شده است.

پورت AV مخصوص اتصال کنسول به تلویزیون در قسمت زیرین دستگاه در کنار پورت شارژ و دکمه‌ی پاور قرار گرفته و اگرچه می‌توان از طریق آن کنسول را به تلویزیون وصل کرد، این امکان وجود دارد که سیم اتصال همراه دستگاه با توجه به فاصله‌ی موردنظر معمول کاربران کوتاه باشد و نیاز به تهیه‌ی سیم دیگری وجود داشته باشد.

ویژگی های ساپ گیم باکس مدل plus 400 چیست ؟

یکی از معایب این کنسول بازی ابعاد کوچک صفحه نمایش است که این مشکل با کمک کابل AV که در بسته بندی محصول گذاشته شده می توانید تصویر را به تلویزیون یا هر مانیتور دیگری انتقال دهید . ساپ گیم پلاس با کابل USB موجود در بسته شارژ می شود .

  • این محصول در سه رنگ قرمز زرد و سفید عرضه می شود .
  • امکان چهار ساعت گیم با دو ساعت شارژ
  • اندازه ی صفحه نمایش محصول 3 اینچ است که از صفحه نمایش TFT رنگی برخوردار است.
  • باتری لیتیومی 1020 میلی آمپر قابل تعویض و قابل شارژ
  • این محصول در ابعاد 75.15.11 میلی متری در بازار عرضه شده است .

جهت خرید SUP Game plus کلیک کنید .

بازی های برتر کنسول ساپ گیم باکس مدل plus 400

1. سوپر ماریو : یک بازی بسیار محبوب که دهه های شصت تا هفتاد خاطرات خوبی رو با این بازی داشته اند.

2. کنترا : یک بازی بسیار سرگرم کننده در ژانر شوتر اکشن است که کونامی این بازی را در 20 فوریه 1987 عرضه کرد.

3. لاک پشت های نینجا : این بازی خاطره انگیز را حتما پیشنهاد میکنم روی sup game تجربه کنید.

4. شورش در شهر کلاسیک : یک بازی در ژانر بیت ام آپ است که در زمان خودش جزو بهترین بازی ها بوده و می توان به عنوان بهترین بازی کنسول آتاری از آن یاد کرد.

5. مورتال کامبت 4 : بازی که هنوزه نسخه های جدید آن بسیار با استقبال مواجه می شوند و واقعا چه حسی جذاب تر که در سال 1997 ارواره های دشمنتان را زیر پایتان خورد کنید.

جهت خرید SUP Game plus کلیک کنید .

نتیجه گیری : در این مقاله به نقد و بررسی کنسول بازی قابل حمل ساپ گیم باکس مدل plus 400 پرداختیم .

شما می توانید وسایل خود را با راهنمایی ما در سایت بخر اینو خریداری نمایید و نظرات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا